Retailul est-european devine un loc tot mai toxic pentru afaceri: în Ungaria numărul de magazine s-a redus cu 16% în ultimii patru ani şi cu 40% în 20 de ani. În Polonia au fost lichidate peste 3.000 de magazine anul trecut, giganţii se clatină, unităţile mici dispar şi discounterii agresivi se extind

by Redactia
24 views

În ultimii ani retailul est-eu­ro­pean a devenit un loc nesi­gur, atât pentru afaceri, cât şi pentru angajaţii din sector. În Polonia, cea mai mare piaţă de consum din regiune, lanţul francez de hipermarketuri E. Leclerc a decis recent să închidă două unităţi. Acestea vor fi lichidate pentru că merg în pierdere.

Dar şi alte magazine poloneze ale E. Leclerc au astfel de probleme şi de aceea este aşteptată o retra­gere mai mare. În ultimul an şi Carrefour, un alt gigant francez, şi-a redus reţeaua de acolo. Aceasta în timp ce liderii locali ai retailului de discount, Lidl şi Biedronka, intensi­fică un război al preţurilor pe care ei l-au pornit şi care zguduie întregul sector. Consumul, lovit de o criză a costului traiului adusă de inflaţie şi de creşterea dobânzilor, abia acum începe să-şi revină.

Read More.

Stiri similare

Acest site web folosește cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența. Vom presupune că sunteți de acord cu acest lucru, dar puteți renunța dacă doriți. Accept Read More