Cea mai răsunătoare insolvenţă a ultimilor ani a fost şi rămâne cea a Blue Air, companie aeriană care astăzi nu mai operează zboruri şi care se zbate de un an în incapacitate de plată.
♦ Pandemia, care a adus cu sine şi numeroase falimente, dar şi tranzacţiile sunt principalele motive care au stat la baza dispariţiei mărcilor autohtone în ultimii ani, dispariţii care ridică un semn de întrebare cu privire atât la puterea unor companii de a-şi ţine pe linia de plutire brandul, cât şi la stabilitatea economiei în perioade grele, de criză.
Cea mai răsunătoare insolvenţă a ultimilor ani a fost şi rămâne cea a Blue Air, companie aeriană care astăzi nu mai operează zboruri şi care se zbate de un an în incapacitate de plată. Blue Air este unul dintre cele mai puternice branduri româneşti din aviaţie, dar nu numai, dacă luăm în calcul nivelul businessului transportatorului aerian care în 2019, anul de dinainte de izbucnirea pandemiei de coronavirus, avea afaceri aproape duble faţă de compania de stat Tarom.