Câte reclamații a primit ANPC la adresa dezvoltatorului Nordis în decurs de doi ani

by Redactia
8 views

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) spune că a primit opt reclamații la adresa dezvoltatorului imobiliar Nordis în doi ani și că a desfășurat controale. Mai multe firme din grupul Nordis nu au cooperat cu Autoritatea și nu le-au transmis documentele solicitate.

ANPC spune că a înregistrat în 2023 patru reclamații (trei inițiale și o revenire) împotriva SC Nordis Management SRL. „Dintre acestea, două au fost întemeiate, soldându-se cu sancțiuni contravenționale în valoare totală de 5.000 lei, iar una una nu a putut fi soluționată deoarece reclamantul a inițiat acțiune pe cale judecătorească, prin care solicitat rezoluțiunea promisiunii bilaterale (dosar nr. 26883/3/2023, Tribunalul București)”, se arată în comunicatul instituției.

Read More.

Stiri similare

Acest site web folosește cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența. Vom presupune că sunteți de acord cu acest lucru, dar puteți renunța dacă doriți. Accept Read More