În primele luni din an, segmentul de export de mărfuri a înregistrat o creștere ușoară față de aceeași perioadă a anului trecut, ceea ce indică o evoluție optimistă pe parcursul anului.
Segmentul de export este susținut în mare parte de industria auto și industria electronică, unde există o cerere mai ridicată pentru transport către Europa, punctează reprezentanții companiei.
“Deși 2024 este un an provocator în industria transportului de mărfuri, observăm o tendință de creștere ușoară a exportului de mărfuri din România în alte țări. În cadrul DSV Road, activitatea de export a înregistrat o creștere de 22% în primele două luni din an comparativ cu aceeași perioadă din 2023, ca urmare a încheierii de noi parteneriate și a lărgirii portofoliului de clienți. Astfel, per ansamblu suntem optimiști privind evoluția acestui segment în următoarele luni. Sunt mai multe motive care pot da un impuls exportului, printre care extinderea rețelei de autostrăzi, dar și creșterea potențialului de business și calitatea produselor românești. Totodată, se dezvoltă segmentul de fabricare a produselor din diverse domenii de către firme internaționale în România, în special industria auto și cea electronică”, declară Sergiu Iordache, Managing Director DSV Road.