Pepco este liderul pieței de profil din țara noastră, unde are peste 450 de magazine. Retailerul polonez are planuri mari în România, investițiile din ultimul an demonstrând acest lucru. În aceste condiții, românii se vor bucura în viitor de extinderea rețelei de magazine în tot mai multe orașe din țară.
În România, Pepco a ajuns la o rețea de peste 450 de magazine. Astfel, țara noastră a devenit a doua mare piață pentru companie, după Polonia, unde deține 1.167 magazine. În plus, retailerul polonez vede în continuare un potențial ridicat de creștere în țara noastră, care face parte din strategia de expansiune în Europa Centrală și de Est.
Pepco are planuri mari în țara noastră unde a făcut investiții majore
Interesul pentru dezvoltarea din țara noastră este demonstrat de investițiile pe care Pepco le-a făcut în ultimii ani. Retailerul a investit în 2023 nu mai puțin de 110 milioane de lei în România, un buget aproape triplu faţă de anul 2022. În plus, Pepco a încheiat anul trecut cu afaceri de aproape 2,6 miliarde de lei, cu 11% mai mari decât în 2022.