Industria auto din România primeşte o nouă lovitură: Producătorul de cablaje Leoni a anunţat în luna mai că închide fabrica de la Luduş, iar acum anunţă că taie numărul angajaţilor de la fabrica din Bistriţa, din cauza cererii scăzute. „S-a decis reducerea numărului de angajaţi cu până la 10%”

by Redactia
9 views

Electrificarea forţată a pieţei auto europene alături de tăierea producţiei şi cheltuielilor cu cercetarea şi dezvoltarea pentru maşinile pe combustie, a dus la un paradox în rândul componentiştilor – întâi aceştia au anunţat că opresc producţia componentelor destinate maşinilor convenţionale, pentru că cererea este pentru electrice, iar la 3 luni după, anunţă că taie şi de la cele electrice, pentru că nu există cerere suficientă.

Mihai Bordeanu, managing director, Dacia Brand South Eastern Europe & country head România şi preşedinte al Asociaţiei Constructorilor de Automobile din România (ACAROM) ridica luna aceasta problema suprareglementării industriei auto.

Read More.

Stiri similare

Acest site web folosește cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența. Vom presupune că sunteți de acord cu acest lucru, dar puteți renunța dacă doriți. Accept Read More