TAROM va primi un ajutor de stat pentru restructurare de peste 200 de milioane de lei prin capitalizare și alte 60 de milioane de lei din Fondul de Rezervă al Guvernului pentru a plăti în regim de urgență ratele avioanelor Boeing 737 MAX în leasing, conform unui Proiect de Hotărâre de Guvern pe care l-a publicat Ministerul Transporturilor. Ajutorul de stat prin capitalizare se acordă conform deciziei Comisiei Europene, suplimentar față de cele 175 de milioane, ajutorul de salvare deja acordat în 2020. În emisiunea „Dincolo de propagandă”, de la Radio Gold FM, profesorul de economie Petrișor Peiu a explicat în ce constă această soluție-minune de salvare a Taromului.
Petrișor Peiu este de părere că cea mai mare parte din sumă va acoperi pierderile și datoriile TAROM-ului. Acest proiect pare mai degrabă un proiect de supraviețuire decât unul de dezvoltare. Mai mult decât atât, faptul că se vinde o parte dintre acțiuni ale unei companii, fără licitație, încalcă regulamentele Uniunii Europene și legile concurenței, motiv pentru care UE poate aplica sancțiuni sau interdicții.