„Nu sunt avocatul Renault, însă modul în care se construiesc drumuri în România reprezintă o problemă fundamentală. Personal, nu cred că autostrada Piteşti – Sibiu va fi realizată până în 2021. Eu sper să facă ceva parţial măcar până atunci. Ce trebuie să facă statul? Să nu mai lase toate firmele de apartament să participe şi să câştige licitaţii de infrastructură. Să meargă în Italia, Germania, să găsească acolo o firmă cu referinţe, cu portofoliu şi să o desemneze să realizeze cap-coadă un proiect, de la fezabilitate la execuţie. La noi unii fac studiul de fezabilitate, alţii proiectarea şi alţii o construiesc, iar fiecare dă vina pe cel de dinainte şi vedem cum se amână proiectele“.
În fiecare zi de joi, ZF vă va prezenta poveştile unora dintre cei mai puternici executivi din România, care prin determinarea lor au atras investiţii aici şi au transformat din temelii organizaţii-cheie. În ediţia de astăzi ZF scrie despre Constantin Stroe, omul care şi-a legat viaţa de Dacia şi care are un rol decisiv în modul în care arată astăzi industria auto din România. Constantin Stroe a murit în decembrie 2016, dar moştenirea pe care a lăsat-o a învins timpul.