Un eşec al unei multinaţionale într-un sector aparent de viitor: mâncarea sănătoasă. Unilever închide fabrica de alimente sănătoase din Bucureşti, a doua fabrică unde trage obloanele în câteva luni

by Redactia
83 views

 Grupul anglo-olandez, unul dintre cei mai mari actori din industria FMCG din lume, cu afaceri anuale de 60 mld. euro, s-a împiedicat de un business românesc de nici 10 mil. euro.

Unilever, un grup cu prezenţă mondială, renunţă la businessul românesc Frufru şi Urban Monkey după cinci ani marcaţi de pande­mie şi inflaţie record, perioadă în care vânzările au fost anemice, iar profitul s-a lăsat aşteptat.

Astfel, dacă în 2019 gigantul anglo-olandez cumpăra o mică afacere româ­nească activă pe zona de hrană sănătoasă, cu ţinta de a o transforma într-un business regional, astăzi, cinci ani mai târziu, închide unitatea de producţie şi returnează (vinde înapoi) brandurile fondatorului.

Renunţarea la acest business reprezintă o dovadă a modelului de lucru al marilor multinaţionale, care caută profitul, fără să ţină cont de soarta unor branduri sau a unor fabrici. Recent, Unilever a anunţat că închide şi fabrica de detergent de la Ploieşti.

Read More.

Stiri similare

Acest site web folosește cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența. Vom presupune că sunteți de acord cu acest lucru, dar puteți renunța dacă doriți. Accept Read More