Grupul francez Carrefour răspunde informaţiilor apărute în presa din Franţa despre un exit din România.
„La jumătatea procesului de implementare a planului strategic Carrefour 2026, şi ca răspuns la schimbările din piaţ, grupul a desfşurat o analiză a portofoliului de activităţi, a tuturor verticalelor de business şi modelelor organizaţionale.”
Datele arată că în primele nouă luni ale anului, Carrefour România a înregistrat vânzări de 2,29 miliarde de euro, în creştere cu 1,9% în termeni comparabili, raportat la perioada similară din 2024.
„Carrefour îşi menţine în continuare poziţia solidă pe piaţă şi atrage clienţi prin ofertele şi politicile sale adaptate contextului economic. Grupul continuă implementarea planului strategic în România, care vizează deschiderea a peste 30 de magazine noi în 2025, dezvoltarea segmentului de comerţ online şi consolidarea parteneriatelor locale cu producătorii români, având deja o reţea puternică de 1.500 de parteneri locali. De altfel, la nivelul întregii reţele de furnizori, 93% sunt companii româneşti, sprijinind economia locală.”
Ce urmează însă din 2026? Ei nu oferă aceste informaţii, limitându-se la prezent mai degrabă decât să vorbească despre viitor.
