Cele mai mari 15 companii care au cel puţin un brand românesc în portofoliu adună afaceri de 117 mld. lei. Proprietarii Dacia, Petrom şi Rompetrol, pe podium

by Redactia
33 views

♦ Au fost incluse în clasament doar companiile care au branduri de consum, mai exact mărci cu care oamenii interacţionează direct ♦ Analiza nu ţine cont de acţionariatul acestor firme, astfel că unele pot fi afaceri antreprenoriale, altele sunt controlate de stat, în timp ce în cazul unora proprietarul e străin.

Automobile Dacia, OMV Petrom Marketing şi Rompetrol Downstream sunt cele mai mari trei companii româneşti după cifra de afaceri din 2021 care au cel puţin un brand autohton în portofoliu.

Automobile Dacia nu mai are nevoie de nicio prezentare, marca auto fiind de altfel cel mai cunoscut nume românesc dincolo de graniţele ţării. Maşinile produse la Mioveni sunt conduse în varii colţuri de lume, Dacia ajungând, încet, dar sigur, un brand puternic în sector. Acest brand românesc este, de mai bine de două decenii, deţinut de grupul francez Renault.

Read More.

Stiri similare

Acest site web folosește cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența. Vom presupune că sunteți de acord cu acest lucru, dar puteți renunța dacă doriți. Accept Read More