♦ Patru din cele şase firme sunt înregistrate în Caracal, acolo unde primar e chiar tatăl fraţilor Doldurea ♦ La acest moment, nu se ştie oficial exact câte staţii avea Flagas, un business de aproape 600 mil. lei, fără nici măcar un site de prezentare ♦ Mai departe, după exitul unor jucători importanţi, piaţa de GPL a devenit un teren opac, fragmentat, cu jucători puţin vizibili, şi acesta fiind unul dintre factorii care au permis o tragedie precum cea de la Crevedia.
De exemplu, în România sunt circa 2.200 de benzinării, cele mai multe fiind deţinute fie de companii listate la Bursă, obligate la raportări periodice, fie parte a unor grupuri internaţionale, care la rândul lor furnizează periodic informaţii. În piaţa de carburanţi, vidul de informaţie apare tot în cazul staţiilor particulare, circa 450-500 în total, dar care deţin o cotă de piaţă nesemnificativă. În piaţa de GPL însă, lucrurile stau diferit, fiind puţini jucători cunoscuţi, cum este cazul Rompetrol Gas, Gaspeco L&D sau Butan Gas, şi multe companii lipsite de orice transparenţă.